Morze

Morze

środa, 12 czerwca 2013

W moim ogrodzie grzeje słoneczko ;)


Wiem ,że pogoda niektóre Was nierozpieszcza i
bardzo Wan współczuje u mnie na pomorzu póki
co cudne słonko . Roślinki rosną jak szalone  no i
czekam z utęsknieniem na kaszubskie truskawki :D
A teraz kilka fotek z ostatnich dni - moja działka ;)

Widok na szklarnię ;)

W szklarni pomidorki już rosną !!!
Widok ze szklarni .
Lawendula :D oraz goździki jakieś marne po tej zimie :(
marchewka .
fasolka i koper .
cebula .
Czereśnia późniejsza odmiana .
oczko wodne .


Czereśnia wczesna odmiana ale czereśni prawie
wcale a te co były zjadły ptaszory !!!
KASZUBSKIE truskawki :D
Skalniak foto z telefonu więc marne ;)

A za to każdy weekend i kiedy tylko się da spędzam nad morzem póki
 nie maza wiele turystów chodź i tak już są - poza sezonem cała plaża dla nas :D

Nasz nowy członek rodziny ;) 


         Reszta opowieści Gollumka o TU  - serdecznie zapraszam !!!


I tyle bardzo dużo słoneczka Wam życzę a teraz uciekam na
ogródek bo szkoda mi tego słońca ale chciałam dać info , że
ja tu jeszcze dycham  i mój blog też hihihi buziole :* 


2 komentarze:

  1. Przy takim słoneczku nie dziwi tyle roślinek, a truskawki pewnie będą słodziutkie, bo u nas deszczowe mają więcej kwasu niż słodyczy, no i to morze.... :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!!Piękny ogród...i ile warzywek..marzenie..

    OdpowiedzUsuń