Morze

Morze

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Po prostu WESOŁYCH ŚWIĄT ;)


Białych myśli
lekkich jak puch,
niech Anioł
przywieje z nieba,
otworzy skrzydłem
nadziei,
i niech kolędę zaśpiewa,
bo dzisiaj jest piękny dzień,
wszystko się rodzi na nowo,
wi w blasku tajemnych świąt,
żyj zdrowo i kolorowo ;)

Mój synek gdy był troszkę młodszy ;)

Dla Was wszystkich i każdej z osobna oraz dla
waszych rodzin bardzo pięknych Świąt -najpiękniejszych !!!

Xymcia-dm :)

ps: Dziękuję kochana Bustani za wyróżnienie
jestem zaszczycona po świętach napewno 
jak należy się odpowiem na pytanka oki ;)))
Oczywiście zima u mnie w pełni i zmienię
foteczki ale musicie być ciutek cierpliwe hihi ;)
pozDrawiaM no i udanych Świąt Bożego Narodzenia
ja uciekam spać bo jutro trochę pracy na mnie 
czeka to pa buziaki dla Was :***

3 komentarze:

  1. Dzięki za piękne życzenia i wzajemnie dużo radości i pokoju w Święta, a odpowiedzi chętnie poczytam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo radości w te Święta :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i radosnych, rodzinnych i spełnionych świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń