Morze

Morze

środa, 13 czerwca 2012

Wszystko kwitnie ;)))

Tak jakoś nie mogę zabrać się do tego posta.
Ale jestem .Wczoraj na działce poszłam ciutek
 popracować przecież samo się nie wypieli hehe ;)
Poza tym nie znacie mojej działki więc pomału będę
odkrywać moje zakątki ;)
Oto dziś pierwsze zdjęcia ;)

Brateczki :D

Goździki ;)



To z balkonu foteczka prawie widać całą działkę .
nie ma przecież tyłu hihi ;)












Szklarnia z zewnątrz.

Tu już rosną pomidorki :D Mniammmm :)













Moje oczko wodne ;)))



Lawenda a pod nią żabucha na gościach hehe ;)))












Kupione kwiatki do ogródka !!!














Domek z zewnątrz .

Pokój na dole , mamy jeszcze poddasze ale pokaże
innym razem ;)))


Moja kuchnia na działce jeszcze wiele do pracy -tylko
nie ma czasu i finansów :(

Tegoroczne gotowanie miodku z mniszka lekarskiego ;)

Pierwsze w tym roku ciasto z rabarbarem .
Pieczone jakoś na początku maja ;)

Zestaw kibica nasze ukochane sushi :)))

Moje kibicujące chłopaki ;)

 No i tyle na dziś ;))) Do następnego razu :* Xymik-dm ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz